De afgelopen 14 dagen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu De afgelopen 14 dagen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

De afgelopen 14 dagen

Door: Ankie/Daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

31 Oktober 2006 | Ecuador, Quito

Vorige week hebben we de hele week stage gelopen was heel erg intensief. We zullen dan ook eerlijk zijn vrijdag zijn we wat eerder naar huis gegaan aangezien wij zo gebroken waren.
Vrijdagavond gingen 8 mensen salsadansen aangezien er mensen van de tv kwamen om te filmen.
Toen kwam er een mannetje natuurlijk 1 uur later dan afgesproken.
Iedereen moest toen dus salsadansen was erg leuk ook kwamen er wel ingewikkelde pasjes van pas. Daisy heeft toegekeken want die was niet lekker en heeft natuurlijk veel gelachen.
Daarna zijn Ankie, Daisy en Nienke samen uit eten gegaan heerlijk gegeten. Daarna richting huis. Thuis nog lekker een filmpje gekeken. En toen op tijd naar bed.
Van het weekend dus zaterdag boodschappen gedaan voor de barbeque van zondag. Ja heel veel boodschappen gehaald het huis zat helemaal vol met alle boodschappen.
Daarna lekker gaan winkelen bij el Jardin. Ja was erg gezellig.
Ankie heeft leuke kikkersokken gekocht en Daisy kwam met niks thuis.
Daarna naar huis ook een filmpje gekeken en daarna heerlijk gegeten Marlinde en Daphne hadden een lekkere jachtschotel gemaakt.
Na het eten ons klaargemaakt en zijn we met zijn allen wat gaan drinken en hebben we geproost op een leuke aankomende tijd nog.
Daarna lekker gaan stappen was erg gezellig Ankie was om 2 uur met Nienke, Marlinde, Daphne en Linda en Daisy om 5 uur met Lisette, Angela, Sophie en Paula was natuurlijk te gezellig.
S'ochtends weer vroeg op om te bellen daarna thuis vlees gesneden en heerlijk gebarbequed alleen jammer van het weer want s'middags begon het te regenen.
Maar toch was het geslaagd en gezellig.

Maandag weer vroeg op naar stage daar hebben we op alle groepen schudkokers gemaakt was heel leuk om te doen. De kinderen en de leidsters waren beiden enthousiast erover.
Vandaag hebben we dopcastagnetten gemaakt was ook heel leuk om te maken. Morgen mogen de kinderen hun spullen meenemen maar eerst gaan we muziek maken met de intsrumenten.
Morgen is ook feest op onze stage dus we zijn heel erg benieuwd. Morgen gaat Nienke ook mee om te kijken bij ons.

Nou hopelijk hebben we jullie weer bijverteld.
Hasta la vista.
Ja de volgende keer duurt het niet meer zo lang voordat we wat van ons laten horen hoor.

Muchos besas

• 31 Oktober 2006 - 20:30

Saco:

eej Ankie!
    jullie hebben een erg druk leven daar lees ik. Hopelijk genieten jullie ondanks de drukte er nog wel van.... Veel plezier en succes op jullie stage!

kus van je broertje.

• 31 Oktober 2006 - 20:53

Meep:

Leuk meiden om dit weer allemaal te lezen. Ook leuk van die muziekinstrumenten, olé. Nou, één dag feest op stage en dan lekker een paar dagen vrij. DAT HEBBEN JULLIE MEER DAN VERDIEND! Geniet er maar lekker van en tot de volgende keer maar weer. Hasta la vista!
    Dikke kussen, Meep

• 01 November 2006 - 15:24

Martin:

Nou nou, druk ?? met lekker eten en drinken misschien. Leuk om te lezen dat alles goed gaat. Veel plezier en let op de pondjes meiden :-)

• 02 November 2006 - 10:15

Nelleke:

Leuk om ook weer wat van jullie te lezen. Fijn dat het nu goed met jullie gaat. Zo te zien wermaken jullie je wel. Ik lees op de diverse site's toch verdacht veel over feest, eten enz. Bewaren jullie de wat meer serieuze verhalen voor thuis? Denk het wel.
    Groetjes, de ma van Nienke

• 05 November 2006 - 18:54

Jacqueline:

Hoi Muts

Zo te lezen gaat het gelukkig weer goed met je,fijn want ziek zijn is maar niks in een vreemd land!
    Leuk hoor een feestje hier en een feestje daar!!! Geniet er maar van want ik zat zo te denken over 6 weken ben je al weer terug! Leuk dat het goed gaat op je stage. Hier gaat alles ook oke, Sjoerd nog steeds super ondernemend (cq ondeugend).En er zit weer centerparcs in de planning!!!!!!!!!
    Hee muts hou je taai en maak vooral veel plezier.

Groetjes van Sjak en de hele fam uit Maarsbergen

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl