ziekenhuis/leuke jongens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu ziekenhuis/leuke jongens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

ziekenhuis/leuke jongens

Door: ankie en daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

15 November 2006 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal,

Vrijdagmiddag begon het allemaal. Marlinde moest het ziekenhuis in i.v.m. een grote amandelontsteking. Het was natuurlijk een heel gedoe allemaal maar gelukkig is ze na een lang weekend nu weer lekker thuis! Het hele weekend zijn we natuurlijk veel heen en weer gegaan en het ziekenhius kennen we nu ook op ons duimpje!

En dan nu even over de leuke jongens! Daisy heeft een heel lief vriendje hier! Zijn naam is Daniel en hij is 19 jaar oud! leuk leuk leuk he niet waar?

Verder zijn we deze week op onze stage begonnen aan de dieren week! Tot nu toe gaat dat goed en vinden de kinderen onze knutsel activiteiten erg leuk. Ook hebben we afgelopen dinsdag de doos met de spullen gegeven vanuit Nederland. Dat was ook een groot succes.

Tot snel en we laten snel weer van ons horen.

Ooooja en nog even een bedankje voor de jullie erg leuk dat jullie ons nog allemaal zo volgen.

kus kus kus daisy en ankie

• 16 November 2006 - 06:24

Yolanda:

Getsie....lijkt me niet leuk om zo ver van huis in het ziekenhuis te liggen....Maar gelukkig konden jullie Marlinde bezoeken!!
    Hoe gaat het met jullie Spaans?? Spreken jullie het al vloeiend :p ?
    Groetjes en veel liefs, Yolanda

• 16 November 2006 - 17:19

Tineke:

Hoi daar meiden,
    Oh, wat een prachtige foto's van de kids !!!!!!!
    Super !!
    Beterschap voor de zieke en Daisy: o jee, hoe moet dat straks nou?
    Geniet se verder en we blijven jullie volgen.

• 17 November 2006 - 11:09

Lara:

Ha Daisy!

Wat een leuk nieuwtje! Je hebt het inmiddels dus helemaaaaaal goed naar je zin, begrijp ik, hahaha! Ik vind de foto's op jullie foto-website echt heel erg leuk, vooral al die slapende kindjes die op een rijtje liggen zijn lief :) Heeel veel plezier nog, geniet ervan!

Veel liefs je nichtje

• 19 November 2006 - 12:34

Barry:

Hey daar :D Ankie en Daisy hoest nou? ik dacht ik laat ff wat van me horen Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben Wel minder van dat ziekenhuis :S:S nog suc6 en tot snel Barry

• 19 November 2006 - 20:00

Jannie En Evert:

Hallo Ankie,nooit leuk zo'n ziekenhuis, gaat het goed met jou en Daisy? Gistermiddag is Sinterklaas in Hilversum aangekomen, Casper kreeg pepernoten van Zwarte Piet.Woensdag gaan we stemmen, dat wordt spannend! Wat ben je bruin, Ankie, we zijn jaloers op je, hoewel het daar wel hard werken is! Groetjes uit een regenachtig Hilversum, Jannie en Evert.

• 21 November 2006 - 20:38

Jacqueline:

Hoi Ankie,

Hee jij zegt en dan nu even over de leuke jongens?! Ik lees eigelijk alleen 1 jongen Daniel!?
    Wie is die andere dan? Of horen we dat nog?
    Leuk dat het zo goed gaat op je stage!
    Hier in Nederland is het echt shitweer, regen regen en nog eens regen, daar wordt je dus echt niet jaloers op. Hee muts doe het rustig aan en geniet die laatste weken nog!!
    heel veel lieve groetjes van de boerderie uit Maarsbergen!!!!!!!!!!

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl