Tja alle leuke jongens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu Tja alle leuke jongens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

Tja alle leuke jongens

Door: ankie en daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

24 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

Ik dacht zou maar even het hele verhaal vertellen.
Ja Ankie heeft ook een hele leuke jongen ontmoet Roberto heet hij.
Ja het is een heel leuk stel samen.
We hadden van de week afgesproken met zijn vieren was erg gezellig. Een leuke film ook gekeken.

Nou verder zijn we weer bij de EHBO geweest. En dit keer voor Daisy.
Haar ontsteking aan haar oog was zo erg geworden.
Ze had hele erge pijn eraan.
Gelukkig is alles goed gekomen.
Ze heeft 1 dag als piraat rondgelopen.
Werd zelfs op straat aangehouden door mensen met de vraag wat er was gebeurd.
Of iemand haar had geslagen.
En of ze terug moesten slaan.

Nou op deze manier maak je wel veel mee dus was echt wel leuk.
Verder gaat het gelukkig wel goed met haar oog.
Vrijdagavond gaat ze naar de dokter om te kijken hoe het dan gaat.

En Ankie die heeft nog steeds haar Parasiet.
Ja daar baalden we wel van. Dit weekend geen alcohol voor haar maar goed.
Dat mocht toch niet gedronken worden in verband met de verkiezingen.

En hoe gaat het verder daar?
Sinterklaas is er natuurlijk weer.
Smaken de pepernoten een beetje.
Als wij thuis zijn dan willen wij er ook wel een paar.

hele dikke kus
daisy en ankie

• 24 November 2006 - 21:52

Meep:

Dus we krijgen ook Ecuadoriaanse jongens over naar Nederland zo meteen? Leuk! Gaan we natuurlijk naar een wedstrijd van PSV om Mendès te bewonderen, haha.
    Nou meiden, nog maar 1 week, niet te geloven gewoon. Heeeeel veel plezier nog deze laatste dagen. De pepernoten liggen klaar. Kunnen jullie zometeen mooi een woordje Spaans praten met de Sint............
    Heeeeeeeeel veel liefs en tot gauw!! xxxxxx

• 26 November 2006 - 19:34

Jannie En Evert:

Hallo Ankie en Daisy, dat was lachen in het voetbalstadion. Minder leuk zijn de oogontsteking en de parasiet, beterschap! Ankie en Roberto, klinkt wel leuk. Ankie, vanmiddag bij Opa en Oma klapte je vader uit de school over de cijfers van Saco en Rosan, die daat niet blij mee was... Jullie beginnen aan de laatste loodjes, heel veel sterkte en een behouden terugkeer! Groetjes van jannie en evert.

• 27 November 2006 - 10:28

Annemieke:

Jullie laatste daagjes alweer! De tijd vliegt voorbij en voor je het weet zit je hier alweer ingeburgerd voor de kerstboom. Nog ff genieten en een goeie reis terug!

Groetjes Annemieke

Ohja, natuurlijk ook de groetjes van de andere wilmannetjes en Joke vraagt of ze Robert ten Brink al moet inschakelen voor de kerstspecial van all you need is love :)

• 28 November 2006 - 16:15

Nelleke:

Nou dat wordt wat met die vriendjes die jullie daar achter laten. Hoop dat jullie een hele goede reis terug hebben.
    De moeder van Nien

• 28 November 2006 - 16:43

Saco:

eeej ankie! ik zie dat het(op de Parasiet na) goed gaat daar, heb je al een leuk cadeautje gekocht voor mij..? De groete aan Roberto! haha

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl