De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: ankie en daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

29 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

Tja we zijn weer lekker druk geweest.
Maandagavond heb ik Cavia gegeten goed he?
Het was best wel lekker. Alleen een beetje weinig vlees.
Dus nee vaker ga ik het niet eten.

Dinsdag naar stage we waren wat later omdat Ankie eerst een stempel moest halen voor wat meer dagen hier in Ecuador.
Anders was ze hier dus illegaal.

Vandaag zijn we druk bezig geweest met speelgoed halen voor op ons project.
Het duurde even voordat we gevonden hadden wat we zochten.
Want we wilden graag hoepels hebben voor op ons project.
Nou uiteindelijk hoepels gehaald, balletjes, bowlingset en een dartbord. Een zachte dus wel kindvriendelijk.

We waren kapot van al het lopen en zoeken naar alles.
Daarna hebben we nog alle traktaties klaargemaakt. Een zakje snoep met daarin een pakje kleurpotloden.
Tja het waren er wel 100 stuks want er zitten toch best wel veel kinderen op ons project.

Straks dan moeten we afscheid nemen van Lydia van kantoor.
Jammer is het het zal best even zwaar worden.
Morgen nog het afscheid op het project.
We zijn er toch wel druk mee.
Ook moeten onze koffers morgen ingepakt zijn om het gewicht te wegen.
Hopelijk heeft geen van ons overgewicht.

We zullen wel zien. De weegschaal moet vrijdag weer terug dus vandaar dat we nu al onze koffers moeten inpakken.

Nou dat was het dan voor even.

Tot snel he!

Ankie en Daisy

• 29 November 2006 - 22:14

Meep:

Ola chica's,
    Time to say goodbye......Goed afscheid (chico's!!) en goede reis.
    Tot zondag!!

• 30 November 2006 - 06:20

Yolanda:

Hai meiden.
    Wat is de tijd toch omgevlogen....tenminste voor ons hier. Bij jullie ook??Wat een schat aan herinneringen nemen jullie mee naar ons kikkerlandje! Strekte met het afscheid en een hele goeie thuisreis!! Enneh...Ankie...kom je een keer langs op het Kwetternest om je ervaringen te vertellen?????
    Liefs, Yolanda

• 30 November 2006 - 19:17

Papa Adri:

Nou spannend hoor die laatste dagen. Het zal niet meevallen om afscheid te nemen. We denken aan jullie. Veel sterkte

• 01 December 2006 - 13:05

Danielle:

Heej meiden,
    Jeetje wat is dat snel gegaan zeg!! Gelukkig zijn jullie wel weer op tijd terug om Sinterlaas te vieren. Kan me voorstellen dat jullie afscheid erg zwaar word!! Jullie hebben er toch 3 maanden gezeten.

Ik wens jullie een hele goeie terugreis en wil alle verhalen horen als jullie weer hier in nederland zijn!!

Liefs xxx Daan

• 01 December 2006 - 21:57

Berdien:

heej meiden,

ik leef met jullie mee hoor!! nog een paar fijne dagen daar en niet te veel treuren hoor!!
    thuis wachten er ook weer mensen op jullie die zin hebben om eens weer bij te kletesen :P

dikke knuffel en tot snel.

• 03 December 2006 - 00:13

Annemieke:

Als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig naar Nederland en landen jullie om 4.43 ;) (Lang leve internet)

Welkom thuis!

• 07 Maart 2007 - 14:23

Marleen:

Bah wie eet er nou cavia, zo'n schattig beestje

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl