Onze eerste stageweek - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu Onze eerste stageweek - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

Onze eerste stageweek

Door: Ankie/Daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

01 Oktober 2006 | Ecuador, Quito

Hallo mensen,

Ja hier zijn we weer. Na een lange en vermoeiende week.
Onze stage is echt heel erg leuk. En het valt allemaal wel mee. Het is alleen wel erg druk en er zijn heel veel kinderen op een kleine ruimte.
We hebben deze week alletwee op alle groepen stagegelopen. Het beviel ons alletwee goed. Verder was het een erg drukke week school en stage gecombineerd. S'ochtends vroeg weg om 7 uur en s'avonds om 6 uur weer thuis.
Aankomende week lopen we stage tot 3 uur. En donderdag is dan onze Spaanse test.
We hebben erg zin in volgende week en straks gaan we wel nog wat activiteiten voorbereiden. Ja en hier komt de verrassing in het Spaans moet het zijn. (Goed he?)

We laten snel weer van ons weten
dikke kus Daisy en Ankie

  • 01 Oktober 2006 - 19:40

    Meep:

    Ola chica's,
    Spannende week voor de boeg hoor! Zet 'm op en toi-toi-toi voor donderdag. Viva Espagnol!
    Muchos xxxxxxxx

  • 03 Oktober 2006 - 13:19

    Roxanne:

    Benieuwd hoe de test gaat!
    Zet hem op he. Heb de foto's bekeken
    Echt super leuk. Dikke kus
    Roxanne en Robin!!

  • 03 Oktober 2006 - 18:37

    Lex:

    Mooie verhalen en schitterende foto's. Verheug me alweer op de volgende.

    Hasta la vista

  • 06 Oktober 2006 - 12:16

    Papa Adri:

    He meiden, Kunnen juliie nog een beetje wakker blijven met deze lange dagen. Ben erg benieuwd hoe jullie door de Spaanse test heen komen.

    Suc6

  • 08 Oktober 2006 - 08:20

    Jannie En Evert:

    Hallo Ankie, het is nu zondagmorgen 8 oktober,10 uur.Tijd voor een groet uit Seinhorst.Je stage is best druk en inspannend en dan die vreemde taal! Heel veel sterkte en succes.
    Een hartelijke groet, ook aan Daisy, Jannie en Evert.

  • 08 Oktober 2006 - 11:53

    Tante Jolanda:

    Wat spannend die Spaanse test,wat is de uitslag?Fijn dat de stage jullie bevalt.Gelukkig dat de dagen nu niet meer zo lang zijn!Heb je tenminste nog tijd voor andere dingen.dikke kus van mij.

  • 10 Oktober 2006 - 08:13

    Noortje:

    Hey Ankie!!!jullie doen ook niet veel verhaaltjes op de site zetten....saai hoor!!!!
    Ik zit nu op school,moet twee weken lang,bah,bah!!
    Maar goed dat betekent wel internet tot mijn bescikking dus kan ik mooi ff jou berichtje sturen.
    Hoest nu???volgens mij hebbie het prima daaro??
    Hoe is het afgelopen met je test spaans???ik ga ervanuit dat je je uiterste best hebt gedaan??
    Ik moet de les is,wie weet laat ik van de week nog wat van me horen en anders niet dus.

    kuzzie

  • 10 Oktober 2006 - 16:12

    Danielle:

    heej Ankie,

    Lees je mail even!

    XxX Daan

  • 12 Oktober 2006 - 10:46

    Jacqueline:

    Hoi Ankie

    Ik lees dat ook jij druk druk druk hebt!
    Dat is wel even afzien of om 7 uur op, vooral voor zo n slaapkop als jij!!!!!!!!! Wat houdt die spaanse test eigenlijk in? Of had ik dat gelezen moeten hebben?
    Hoe is het met de Spaanse jongens of ecuadorianen of zoiets? Of loopt er helemaal niets bijzonders.Misschien beter dat er niets loopt want anders blijf je zo 25 jaar weg.
    Hee muts hou je taai en geniet van alles om je heen, ik vind het super wat je allemaal doet!!
    lieve groetjes Sjak Grootendorst en ook van de hele fam. incl de koeien

  • 13 Oktober 2006 - 13:45

    Heleen:

    Hoi Ankie,

    eindelijk even tijd om te lezen.. Jammer dat ik nog geen internet thuis heb. Dat klinkt wel zwaar: zo veel kinderen, lange dagen. je zal wel moe zijn!! Succes met je toets!

    Liefs Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 32220

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2006 - 02 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: