studentenhuis - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu studentenhuis - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

studentenhuis

Door: Ankie/Daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

17 September 2006 | Ecuador, Quito

hallo allemaal,

Vrijdag zijn we dan aangekomen in het studentenhuis. Vraag niet hoe het er uit ziet want we hebben nog geen warm water dus douchen en afwassen is behoorlijk vervelend. Ze zijn nog wel een week of twee denk ik bezig in het huis maar het ziet er goed uit hoor! lekkere bedden en lekkere matrassen haha:d dat is natuurlijk erg belangrijk! We hebben twee kamers van 3 en twee kamers van 2 personen. Daisy slaapt samen met Nienke op een kamer en ik slaap samen met Sophie en Lisette op een kamer. We hebben de kamer indeling niet zelf morgen maken maarja als het goed is slaap je er toch alleen maar. De keuken ziet er goed uit en daar kunnen we zeker wel goed koken al missen we nog een blikopener, kaasschaaf en nog meer van die kleine dingentjes maar als het goed is gaat het allemaal wel komen. Angela en Sophie hadden heerlijk gekookt de eerste avond voor de groep spagettie! Heerlijk dames!

gisteren middag zijn Sophie, Angela, Marlinde, Nienke en ik ook nog gaan bowlen. Dat was erg gezellig meiden en natuurlijk ook nog leuker dat is dik gewonnen heb haha:D

Vanmiddag om 13:00 uur zijn er 8 meiden van de groep vertrokken naar de jungel voor een week! Heel veel plezier meiden daar enne als
jullie terug komen dan verwacht ik wel dat jullie goed spaans kunnen he!
Wij gaan er hier natuulijk ook weer hard tegen aan en hebben deze week in de middag school. Dus dat is wel lekker.

Maare ik ga er maar weer eens van door omdat ik ook zo moet gaan eten.

Dikke kus van ankie en natuurlijk ook vanuit de jungel van Daisy

  • 18 September 2006 - 05:31

    Roxanne:

    Helemaal leuk! Wanneer ga je nou echt stage lopen? Of ben je daar al mee bezig! Spreek je al vloeiend spaans? dikke kus!!!!

  • 18 September 2006 - 06:52

    Yolanda:

    Wat is dat nu Ankie?....ben jij de jungle niet ingegaan????
    Zouden ze trouwens wel een kaasschaaf verkopen in Ecuador?Veel plezier verder en ik kijk uit naar het volgende bericht!
    Liefs.

  • 18 September 2006 - 08:35

    Tineke:

    Hoi Ankie,

    Jeetje wat gaat dat snel zeg !! Nu al weer in het studentenhuis. Ben stiekem wel erg jaloers op je Ankie, volgens mij is het dik genieten daar.
    Succes op school en met de zoektocht naar je kaasschaaf en blikopener !!

  • 18 September 2006 - 13:33

    Meep:

    Goede berichten allemaal, Ankie! Lekker een weekje uitslapen in de ochtend? En dan 's middags blokken voor je Spaans? Als ik ook wat Spaans kon, zou ik je nu in het Spaans schrijven, haha. Ook leuk van van die nieuwe foto's vanuit Ecuador! Zo te zien zit je lekker te genieten in de zon... Het is hier in Nederland op dit moment ook warm weer en de vooruitzichten voor woensdag tot en met zaterdag zijn zonnig, kan ik ook lekker van de zon genieten op schoolkamp en bij het jubileumfeest van Altius op mijn verjaardag, lekker!
    Nou, veel plezier en geniet ze! Tot de volgend keer. Heel veel liefs en dikke kussen, ook voor Daisy en de andere meiden met jungle-fever.....

  • 18 September 2006 - 21:20

    Tante Jolanda:

    Hallo Daisy! Lukt het een beetje met de spaanse les?leuke foto's,vooral waar je aan het dansen bent!:-)hoe douche je,je nu dan? met een tuinslang,of sta je te gillen onder de douche,ha,ha.veel plezier nog,en we wachten weer op het volgende bericht! dikke kus.

  • 20 September 2006 - 09:44

    Annemieke:

    Jemig Ankie, wat heb jij het zwaar als ik het zo op de foto's bekijk! Zit ik hier als een malle aan mijn scriptie te werken, lig jij lekker met je mp3-speler te bakken in de zon. Haha, je hebt het echt goed voor elkaar daar hoor!

    Je site is wel lekker voor studie-ontwijkend gedrag trouwens ;) gewoon af en toe even kijken wat je geschreven hebt! Zet 'm op en misschien spreek ik je snel weer op MSN.

    Groetjes,
    Annemieke

  • 20 September 2006 - 19:38

    Tante Sjak:

    Ha die Ankie,

    Wat een leuke foto s op je site!!Die mis ik bij Nienke waarom lukt het haar niet?
    Hee muts waarom zit jij niet in de jungle? Ik dacht dat jij zoiets juist ging doen heb ik je weer verkeerd ingeschat!
    Toch bang voor die vogelspin (grapje) het zou ook niks voor mijn zijn hoor.
    Nu heb je het natuurlijk wel lekker rustig in de flat met 8 meiden minder,ook wel even lekker.Hee muts hou je taai en geniet van alles!!

    Lieve groetjes Jacqueline
    ende hele fam.

  • 21 September 2006 - 11:08

    Nelleke:

    Ha Ankie,
    Zo te zien gaat het wel goed met jullie. Jij waagde je niet aan een avontuur in de jungle. Vast wel rustig nu al de andere meiden vertrokken zijn. Maar je zal je best wel vermaken denk ik. Ben benieuwd of jullie een kaasschaaf kunnen krijgen in ecuador. Ik hoorde eens een uitspraak dat een kaasschaaf het toppunt is van hollandse zuinigheid, misschien een goed moment om daar mee af te rekenen. Nou ik hoop dat jullie volop genieten, maar dat zal wel lukken.
    Groetjes, de ma van Nien

  • 21 September 2006 - 12:10

    Berdien:

    heej Dais en Ankie,

    egt super leuk om jullie verhalen hier te lezen!
    zo leuk die jungel! hebben jullie daar ook nog foto's van gemaakt?
    het is hier vandaag 28 graden! maar ben stiekum wel een beetje jarloers hoor dat jullie daar tussen de bergen zitten te genieten.;)
    geniet er maar lekker van en we mailen snel weer!

    dikke kus!!!!

  • 21 September 2006 - 13:29

    Gladys:

    Hoi Daisy,
    Leuk zo op de site. Ben je al weer terug uit de jungle? Heb je ook al foto's van het studentenhuis en van de jungle? En heb je al warm water? Hier gaat alles z'n gangetje. Het optreden op het hof was een groot succes. Als je terug bent kan je de dvd bekijken. Ik ga alweer op naar de uitvoering in de Flint 11 okt van de week Josef weer geoefend. Ging best goed. Als de jongens thuis zijn gaan we naar A'foort de verjaardag van Hans vieren. Dikke kus en veel plezier. Wanneer begin je eigenlijk met werken? Groetjes Gladys

  • 22 September 2006 - 12:35

    Loes:

    He Meiden,

    Ik lees dat jullie het naar jullie zin hebben:)!
    Mis jullie wel op school hoor, en ik blijf julle volgen.

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 32221

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2006 - 02 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: