nog 4 dagen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu nog 4 dagen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

nog 4 dagen!

Door: Ankie/Daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

27 Augustus 2006 | Ecuador, Quito

hoi allemaal,
Jha en nu komt het dan echt erg dichtbij nog maar drie nachten slapen en dan het vliegtuig in!

Inmiddels is Daisy 18 geworden!

probeer nu ook de website www.stageecudor.nl deze site is geopend! erg leuk geworden deze site! bedankt jongens van het ROC!

enne nu dan nog maar die nachten slapen als dat gaat lukken??? laten we het hopen!

Ik zit hier nu heel gezellig bij de oma van maarten thuis en zijn allemaal erg brak,(Daan, Maarten en Barry) gisteren avond zijn we naar de uitmarkt geweest en hebben allemaal lueke liedjes van musicals gezongen! Het was gezellig jongens en meid!

Nou tot in Ecuador dan maar want daar zal het volgende stuk geschreven worden.

kus ankie en daisy

(en ook van Danielle, maarten en barry)

  • 27 Augustus 2006 - 13:52

    Annemieke:

    Hoi Ankie!

    Ik heb me net even aangemeld voor de mailinglist, dus ik weet nu precies wanneer je weer een verhaal vanuit Ecuador hebt geschreven!

    Heel veel plezier daar en ik zal je verhalen in de gaten houden. Geniet er van, zoiets maak je maar één keer in je leven mee!

    Groetjes Annemieke

  • 27 Augustus 2006 - 15:01

    Nadine:

    he dais
    ik wil alvast heel veel sucses wensen en ik ga je super missen, gewoon het lekker met zijn tweeen film kijken. nu ga je eg en krijg ik straks de sleutel van me huis ik vind het jammer dat je er niet bij kan zijn maar als je thuis komt kom je eerst bij mij logeren. he je gaat lekker je ding doen daar en ik hoeu van je he
    dikke zoen je allerliefste nicht nadine

  • 28 Augustus 2006 - 14:35

    Danielle:

    Heee Meiden,
    Hebben jullie je spullen al gepakt ?!?! Zijn jullie er verder helemaal klaar voor??
    Ankie, was je feesie gisteren nog een beetje leuk??
    Zijn idd wel leuk geworden he de foto's van de uitmarkt!! Volgend jaar weer, alleen ga je eerst lekker naar ecuador!! Veel plezier jullie en doe voorzichtig!!

    Liefs Danielle

  • 31 Augustus 2006 - 08:03

    Gaby:

    Hoi Lieverds
    Jullie zullen onderhand wel aangekomen zijn van de reis. Heel veel plezier en geniet er ook van.

  • 31 Augustus 2006 - 11:54

    Saco:

    eej zus!!

    lekkere lange vliegreis gehad? hoe is het weer daar? hier is het gewoon nederlands weer, nou daar heb jij geen last van. veel plezier daar

    kus van je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 32218

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2006 - 02 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: