Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van daisy/ankie - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Ankie/Daisy

Blijf op de hoogte en volg daisy/ankie

28 Juni 2006 | Ecuador, Quito

Geachte bezoekers,

Zoals jullie weten zijn we al heel ver met de voorbereidingen. Vandaar dat jullie een tijdje niks van ons hebben gehoord.
Volgende week is onze laatste bijeenkomst voor vertrek.
Wij vertrekken woensdag 30 augustus een week nadat Daisy 18 is geworden.
Alle prikken hebben wij al gehad.

Verder zijn we al erg zenuwachtig. Maar eerst zullen we gaan genieten van onze zomervakantie.
Dus tijdens de zomervakantie zullen jullie ook haast niks van ons horen want wij zullen wel druk bezig zijn met het genieten van het mooie weer.
Voor vertrek zullen jullie nog wel wat van ons horen vooral over onze zenuwen.
Het volgende bericht zal dan ook in het teken staan van ons vertrek ook zal dan de website www.stageecuador.nl geopend zijn.

Voor alle lezers een hele fijne zomervakantie en tot snel

Groetjes en Kusjes Ankie en Daisy

• 24 Augustus 2006 - 19:41

Meep:

En nu gaat het echt spannen. Nog 6 nachtjes slapen en dan.... Heel veel succes en plezier met dit grote avontuur!! Alle liefs.

• 26 Augustus 2006 - 09:22

Tineke:

Hé Ank, komt nu erg dichtbij hè!
    Gaaf dat het nu bijna zover is na al die voorbereidingen. Hele goeie reis en zet lekker veel foto's op de site.
    Good luck met z'n allen!!

daisy/ankie

Wij zijn twee meiden die een experiencia aan durven te gaan. Wij gaan in totaal met 10 studenten naar Ecuador om daar 3 maanden stage te lopen. Wij zijn allemaal op verschillende projecten ingedeeld. Waarom hebben wij ons opgegeven? Wij hebben ons opgegeven omdat we graag met kinderen willen werken van een andere cultuur. Zo kunnen wij het verschil zien tussen Nederland en Ecuador. Wat gaan wij daar doen? Wij zijn samen ingedeeld in het stageproject van Centro Infantil Myra de Bruijn. Wat houdt ons project in? Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij ingedeeld in Centro Infantil Myra de Bruijn. Dit is een kindercentrum waar kinderen vanaf 6 maanden tot en met 12 jaar terecht kunnen. Voor meer informatie over dit project ga naar: www.centromyra.org ook voor foto's van onze belevenissen in Ecuador kun je kijken op: ankieendaisy.mijnalbums.nl